Friday, January 12, 2007

En pastors nyårslöfte?

Men vad nu då?
Har "pastorn" från Riket Annorlunda som jag skrivit om i ett tidigare inlägg avgett ett nyårslöfte?
Kanske lovade han att sluta vara så enögd, trångsynt, intolerant och dömande?
www.webfixaren.com/eksten/ kan man läsa följande uppmaning:

DU som tror att vi kan hjälpa dig med något som har med cellbildning att göra kan kontakta oss. Telefon/faxnr.0418-668577, mobilnr.0702-920269,
e-mail: christian_missionsaid@yahoo.se
Vi vill BARA bli kontaktade av syndare, samt syndare som är frälsta av nåd.
Muslimer och HBT är ALLTID välkomna och judiska folket kan vi offra våra liv för om det skulle behövas.

Jag tycker i och för sig att det här med cellbildning låter lite oroväckande...
Länkarna jag lade ut i min förra post om detta ämne funkar tydligen inte alltid,
prova http://vajda.spaces.live.com

Nu väntar vi bara på att han ska få en mer nyanserad syn på Mellanöstern också.

2 comments:

http://lunken.wordpress.com said...

Men är dom allvarliga???

Ja då är jag syndare... har lust att dela ut ett gäng puckos (som har hänt på min egen blogg)... men det är fredag och jag skall ut ikväll och synda lite mer... hehehe

trevlig helg alla syndare, förtappade själar... och resten av världen som har en mindre inskränkt livssyn.

Lisa said...

Ja, med hans vida definition av begreppet är vi alla syndare:)
Jag trodde också att det var ett skämt först, men kan garantera dig att denna man verkligen existerar.Om du googlar på "Pastor jagade nakenbilder på flickor" så får du veta vad han själv har haft för sig. Han verkar ha missat mitt favoritcitat ur bibeln "Varför ser du flisan i din broders öga men inte bjälken i ditt eget?"
Fram med puckona bara, och ha så kul ikväll!